Join our Discord Server for news, updates, events, and chatting with other players! Join Discord Server


  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[7:00 PM-10:00 PM]Maintenance November 30th,2013
#1
Hey guys, there will be a 3 hour maintenance on Saturday, November 30th



The following will happen



-Addition of Lv2-4 ROSO Energy Cards. (Lv2-1k Energy, Lv3-3k Energy, Lv4-6k Energy)

-A second Lava Dragon with no drops. (This means that in order to do 4th rebirth, you must kill the "new" Lava Dragon, not the old

-New location for the bosses Succubus of Hell and Warrior Demon

-All tickets stack-able to 250

-Death Eqs and 85 ring added for merchants

-"Universal Lot" Added to reputation NPC. (Gives all the stats of career lot)



Thank You,

ROSO Team
#2
fix the billion dollar note npc, or is it fixed already? <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.png' class='bbc_emoticon' alt='Smile' />







++ you didnt add the holiday packets of the last IMP event.

i still gotta get 1 packet



thx in advance
[Image: unbenannt1i0xlfy65jo.jpg]
#3
the condition of getting the new lava dragon is same like the old? like pk
what? o.o
#4
[quote name='RedSlayer' timestamp='1385743266' post='43293']

fix the billion dollar note npc, or is it fixed already? <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.png' class='bbc_emoticon' alt='Smile' />







++ you didnt add the holiday packets of the last IMP event.

i still gotta get 1 packet



thx in advance

[/quote]

It is fixed, but you need to run autopatcher to see the npc.



The holiday packets were automatically delivered to storage boxes. But it seems that yours was not delivered because I only set it to 50,100,150 and you bought 75. I will send it to your storage box





[quote name='Tashaa' timestamp='1385743293' post='43294']

the condition of getting the new lava dragon is same like the old? like pk

[/quote]



Hmmm yes, it will still be in the same map, but farther down instead of to the right
#5
Wheres the 1b npc?
[center][Image: 1877.jpg][/center]

[center][Image: 26380.jpg][/center]

[center][Image: 69733.png][/center]
#6
when will you post the result of rep exchange event?
#7
kk thx <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.png' class='bbc_emoticon' alt='Smile' />
[Image: unbenannt1i0xlfy65jo.jpg]
#8
lol i can see npc billion derick is right u need run autopatcher
#9
[quote name='RedSlayer' timestamp='1385743266' post='43293']

fix the billion dollar note npc, or is it fixed already? <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/smile.png' class='bbc_emoticon' alt='Smile' />







++ you didnt add the holiday packets of the last IMP event.

i still gotta get 1 packet



thx in advance

[/quote] maller!!!!wew rojen stop malling ffs <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.png' class='bbc_emoticon' alt='Big Grin' />

Derick can u make a decent event like tournament?Server getting boring already since there's nothing new except for bugs t_t
#10
Can you make az chests back to 30k reputation each one, it'd be so great <img src='http://rosoforum.com/public/style_emoticons/<#EMO_DIR#>/biggrin.png' class='bbc_emoticon' alt='Big Grin' />
#11
Btw when will u add chaser back?
#12
-New location for the bosses Succubus of Hell and Warrior Demon





So where are they now?
#13
Next time, try check the official homepage. But here you go. There's a link. [url="http://rage-sage.com/home.php?act=newsview&id=251"]http://rage-sage.com/home.php?act=newsview&id=251[/url]
#14
when will chaser be added o.0?